Reviews

Geverifieerde reviews: echte huurders, echte meningen

Frans, juli 2020

Meteen toen we het huis zagen waren we verkocht. Het ligt er heel apart bij, wat verscholen tegen een weelderig begroeide helling, die half zichtbaar naar boven toe aan de ene kant uitloopt op de muren van een kasteelruïne en aan de andere kant de hoog oprijzende kerk, en daartussen een rijk begroeide vestingwal, en in de diepte klatert een klein riviertje.

Het geheel maakt een Middeleeuwse indruk. Aan het dorp is een oude geschiedenis af te lezen van ridders en koningen.

In de ruime schuin oplopende tuin naast het huis hebben we genoten van de terrasjes, het ene wat ruimer, het andere intiem, weggestopt in het groen.

Met een glazen gevel lijkt het huis uit te kijken over de directe omgeving rondom.

Het landschap is vriendelijk en rustig. De natuur is de moeite waard om per fiets of te voet te doorkruisen en rond te neuzen in de afwisselingen van hoog en laag en bos en veld.

Daarnaast liggen de drie gemakkelijk te bereiken oude steden: Luik, Maastricht, Aken, alle drie de moeite waard om te bezoeken.

En dan is er nog die bezienswaardige oude kloosterabdij met kerk, winkel en park, midden in een mooi wandelgebied.

Het was een beetje veel om binnen het bestek van een week te bekijken.

Het huisje zelf, dat door de raampartij aan de ene kant en een ruw stenen binnenmuur aan de andere kant naadloos aansluit bij zijn omgeving is helder en sfeervol ingericht. We hadden bijna de neiging om te zeggen dat het te goed verzorgd was.

We werden vriendelijk ontvangen en rondgeleid, ook met het nodige over wat waar lag en hoe het werkte.

We houden er een mooie herinnering aan over en vooral aan het huisje dat met een paar anderen een liefelijk kluitje vormt, apart gelegen en toch gezellig aan kruipend tegen het hoger gelegen deel van het stadje.

Francien, single. Gaf in augustus 2020 gemiddeld een 9,7

Het huis en de tuin zijn zeer decoratief ingericht met een voorkeur voor kippenbeeldjes door de eigenaresse :). Het huis voelt als een thuis en de terrastuin is prachtig. Alles is zeer schoon en in het huis is alles aanwezig. Ik wens ze veel succes met dit huis (wat ze sinds kort in de verhuur hebben) en met het huis ernaast (wat ook wordt verbouwd voor de verhuur) maar waar ik 0 % iets van heb gemerkt.

R, met groep. Gaf in augustus 2020 gemiddeld een 9,3

Heel fijn huis, bijna alles wat je nodig hebt is er. Inrichting en tuin heel sfeervol. Echt heel schoon. Goede bedden, zachte handdoeken etc. We hebben een prima weekend gehad. Nogmaals bedankt voor de prima verzorging!

Tanya, met het gezin. Gaf in augustus 2020 gemiddeld een 9,4

Great house, beautiful garden. You come in and you feel at a home. This rental definitely doesn’t have the rental location feeling. Hosts are extremely nice and available to answer questions. The garden is done on a way to give you great different spots for sitting down. The house And kitchen are well furnished and has everything you need. Definitely a place we will go back to for a rest and continue exploring the great surroundings. Recommended very highly!

Raymond, met het gezin. Gaf in augustus 2020 gemiddeld een 8,4

Leuke plek vanwege de centrale ligging. Niets in de buurt helaas, maar met de auto ben je snel in steden als Maastricht, Valkenburg, Aken en drielandenpunt in Vaals. Leuk voor een weekje. Tuin is ook fraai met leuke zitjes.

Bekijk hier alle reviews.